Półka wstydu 2018

Hej moi kochani książkomaniacy! Przepraszam za spóźnionego posta. Dobrze wiem, że miał być wczoraj, lecz nie miałam do tego głowy. Niestety, musiałam pożegnać chomika. Zachorował i niestety w ciągu kilku godzin już go z nami nie było, dlatego mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Tym razem przychodzę do was z moją tegoroczną porażką. Uznałam, że każdemu przydaje się odrobina pokory, bo w końcu nie można tylko spoczywać tylko na laurach.  Chciałabym wam przedstawić moją "półkę wstydu", a właściwie to biblioteczkę. Pomysł zaczerpnelam od Strefy Czytacza. Cała akcja polega na konfrontacji z wszystkimi niepezecztanymi książkami, które zalegają na naszych półkach. Od początku założenia bloga postanowiłam przeczytać każdą książkę, która jest w moich bibiolteczkach i do tego momentu sądziłam, że dobrze mi idzie, po czym ujrzałam ogromne stosy książek, które jeszcze na mnie czekają... Ohh, to bardzo upokarzające. Mimo wszystko namawiam innych blogerów, booktuberow do stworzenia takiej "półki wstydu", gdyż jest to naprawdę bardzo fajna opcja.
Moje półki wstydu prezentują się tak:
1. Karmelowa jesień - Aleksandra Tyl
(Chcę przeczytać w najbliższym czasie )
 2. Odrobina brokatu - Shari L. Tapscott 
( Przeczytałam )
 3. Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins
(Nie za bardzo ciągnie mnie do tej pozycji )
 4. Zapisane w wodzie - Paula Hawkins
(To również nie podchodzi pod mój gatunek literacki )
 5. Inferno - Dan Brown
(Może kiedyś po to sięgnę )
 6. Łza - Lauren Kate 
(Przeczytałam, książka  mnie nie powaliła na kolana )
 7. Pięćdziesiąt twarzy Greya - E. L James
(Bardzo chce przeczytać )
 8. Ciemniejsza strona Greya - E. L James
(Najpierw 1 tom)
 9. Nowe oblicze Greya - E. L James
 10. Grey - E. L James
 11. Mroczniej - E. L James
 12. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - J. K. Rowling
(Przeczytam w nowym roku słowo! )
 13. Harry Potter i kamień Filozoficzny - J. K. Rowling
(Również w nowym roku )
 14. Harry Potter i Komnata Tajemnic - J. K. Rowling
 15. Harry Potter i więzień Azkabanu - J. K. Rowling
 16. Harry Potter i Czara Ognia - J. K. Rowling
 17. Harry Potter i zakon Feniksa - J. K. Rowling
 18. Harry Potter i książę półkrwi - J. K. Rowling
 19. Harry Potter i Insygnia Śmierci - J. K. Rowling
 20. Baśnie Barda Beedle'a - J. K. Rowling
21. Quidditch przez wielki - J. K. Rowling
 22. Najnudniejsza książka świata fragment
(Na razie nie)
 23. Trzy mroczne korony - Kendare Blake
( Fragment który mnie zaciekawił )
 24. Ghost hunter : światło które zabija - Darek Meister
(Raczej nie mój klimat )
 25. Kłamczucha - E. Lockhart
(Ciekawi mnie ta pozycja )
 26. Eragon - Christopher Paolini
(W końcu czas zabrać się za klasykę )
 26. Szklane dzeci - Kristina Ohlsson
(Zdecydowanie nie dla tej serii w tym momencie )
 27. Kamienne anioły -Kristina Ohlsson
 28. Srebrny chłopiec - Kristina Ohlsson
 29. Pływająca wyspa - Elizabeth Haydon
Z dwudziestu dziewięciu książek udało mi się jak na razie przeczytać tylko dwie. Mało imponujący wynik, lecz myślę, że za rok będzie o wiele lepiej. Koło pozycji umieściłam dla was mój komentarz na ich temat. Dzięki nim mniej więcej będziecie wiedzieć, które w pierwszej kolejności przeczytam. Jeśli chcecie być bardziej na bieżąco, to polecam obserwować mnie na Instagramie: @lawendowasalvatorebook lub @kamasalvatore333559 oraz na portalu lubimyczytać (tam dowiecie się co aktualnie czytam. Link do strony znajduje się po lewej stronie bloga).

Nie obejdzie się bez nominacji do półki wstydu!
Jennifer Reads
Lennieel
Czytanie jest magiczne
Kasikowykurz
Iskierka czyta

(Nie zdziwcie się faktem, że może  być to więcej niż jedna półka)

Komentarze

  1. Dobra, moje polki zostały w domu, pochowane po komodach, wiec tego raczej nie zrobię, a aktualnie czytane ksiazki mam na czytniku (neverending story). Jak wybrnac? :-D

    Z twoich pozycji nie czytalam pierwszych szesciu, bo nigdy o nich nie słyszałam :-) Mroczniej sobie odpuscilam po mega slabym Greyu (kopiuj-wklej w 50 twarzy, praktycznie nic nowego nie ma)... Quiditch przez wieki to chyba kedyna ksiazla z uniwersum pottera, ktorej noe czytalam :-D 26-28 tez nie znam :-)
    Kasikowykurz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam odrobina brokatu - Shari L. Tapscott idealna leciutka książka na raz 😊😊

      Usuń
  2. Moja półka wstydu prezentuje się tak Pani noc (jestem w trakcie czytania), Władca cieni, Prokurator, Komisarz, Złoty Kompas, Magiczny nóż, Bursztynowa luneta, Spentani przeznaczeniem, Mistrz i Małgorzata, Ziemiomorze, Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć, Przebudzenie lewiatana hm... Jak na razie to wszystko. Dodam tylko, że mając małe dziecko nie ma się siły i czasu na czytanie ale znalazłam zastępstwo i teraz słucham audiobooków. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na prawdę podziwiam! Moim zdaniem jak na brak czasu to i tak mało pozycji które jeszcze czekają na przeczytanie. Wielkie brawa 😀😀

      Usuń
  3. U mnie nie ma tak źle;) Większość książek wypożyczam, więc z automatu są to takie, które zalegać mi nie mogą;D Na Twojej półce jest parę książek, których w ogóle nie byłoby mi żal, że nie przeczytałam ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także większość książek wypożyczam. W swojej biblioteczce posiadam tylko te, które zapisują się na liście moich ulubionych. Chciałam w ten sposób uniknąć niepotrzebnego gromadzenia książek.
    https://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł - genialny! Ale jak myślę o tym ile na moich półkach jest nieprzeczytanych książek, to na samą myśl pąsowieję przed monitorem komputera. Jak już minie to zawstydzenie, to może zrobię półkę wstydu na blogu. Już widzę te stosy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty