#2 BOOK HAUL

Na początku miał być to unboxing, lecz stał się mały wypadek, przez który w ekspresowym tempie musieliśmy rozpakować wszystkie paczki. Od tamtego momentu nie byłam świadoma jak dużo zamówiliśmy książek i ile ich już dostałam. Priorytetem dla mnie stało się dokończenie wszystkich rozpoczętych serii oraz kupowanie ich w całości, ponieważ zauważyłam, że gdy kupuję pierwsze tomy danych książek, to bardzo długo czekają one na kontynuację, przez co zapominam po jakimś czasie co się działo w pierwszej części i przed sięgnięciem po kolejną muszę czytać ją jeszcze raz. Dlatego od teraz koniec z tym.

1. MMA Fighter: Walka - Vi Keeland

2. MMA Fighter: Szansa - Vi Keeland

3. MMA Fighter: Przebaczenie - Vi Keeland

4. Przywódca - Katy Evans

5. Fallen Crest: Akademia - Tijan

6. Fallen Crest: Rodzina - Tijan

7. Fallen Crest: Szkoła - Tijan

8. Tylko dla ciebie - Vi Keeland

9. Kolejne 365 dni - Blanka Lipińska

10. Bracia Slater: Dominic - L. A. Casey

11. Bracia Slater: Alec - L. A. Casey

12. Dzisiaj należy do mnie - Agnieszka Dydycz

13. Raven: Symetria Dusz - J. L. Weil

14. Rywalki: Królowa i Faworytka - Kiera Cass

15. Więcej niż pocałunek - Helen Hoang

16. Śmiały podryw - Scarlett Cole

Komentarze

  1. Tak jak pojedynczo patrzysz to się wydaje niewiele, ale ta sterta jest cudowna! Też zauważyłam, że muszę czytać serię w całości, najlepiej jedna po drugiej, bo potem bardzo ciężko mi do niej wrócić. Z fabułą różnie - fajniejsze pamiętam bez problemu, te średnie mam problem. Dlatego na przykład choć skończyłam całą Selekcję, wciąż nie mogę się zabrać za te dodatki do niej :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty