43. Recenzja~ Śmiały podryw - Scarlett Cole

Tytuł: Śmiały podryw
Autor: Scarlett Cole
Tom: 3
Ilość stron: 346
Wydawnictwo: Akurat
Ocena: 10-10

Dostałam tę książkę do recenzji od wydawnictwa. Wcześniej nigdy się nie zawiodłam na ich pozycajch i tak było też w tym wypadku. Zgodzilam się na recenzję właściwie na ślepo. Nie słyszałam wcześniej o takiej serii, a tym bardziej o autorce. Nie widziałam czego mogę się spodziewać i jakie wymagania powinnam mieć.
"Śmiały podryw" jest trzecim tomem z cyklu "Tatuaże". Jak wspomniałam wcześniej - nie miałam styczności z pozostalymi tomami, jednak każda z części to zupełnie osobne historie i nie posiadają powiązana pomiędzy sobą. Ostania część tej serii opowiada o losach Pixie - młodej dziewczynie, która przeżyła prawdziwe piekło w swoim poprzednim życiu. Jest bardzo skryta i tajemnicza, dopuszcza do siebie naprawdę małą liczbę osób. Do tej gromadki chciałby dostać się pewnien znany i dość bezczelny gwiazdor rocka, Dred. Chłopak za wszelką cenę próbuje umówić się z Pix. Od dość śmiałych podrywów, do pewnego uczucia i troski. Jednak ich związek nie będzie przypomniał w żadnym aspekcie bajkowego snu. Oboje mają za sobą przeszłość, której sie wstydzą.

W książkę zostały zawarte naprawdę ważne tematy, takie jak uzależnienie od narkotyków, przemoc, agresja oraz wpływ domów dziecka na ludzi. Osobiście uwielbiam czytać książki o podobnej tematyce, ponieważ bohaterowie mają zazwyczaj jakąś ciekawa przeszłość. Dzięki temu historia nabiera już barw. Kolejnym atutem tej książki jest niebanalna fabuła oraz fakt, że autorka naprawdę potrafiła mnie zaskoczyć, co ostatnio zdarza się dość rzadko. Sami bohaterowie są nad wyraz przemyślanymi i inteligentymi postaciami. Jeśli chodzi o czcionkę i czytanie, to zaskakująco szybko mi się czytało, ale dlatego, że ta pozycja naprawdę mnie wyciągnela.
Podsumowując, bardzo wam polecam tę książkę, a wręcz zachęcam do przeczytania jej, a ponieważ niedawno miała swoją premierę , to jest ona dopiero swieżynką na rynku i założę się. że z łatwością ja dostaniecie.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty