Książki z TOP 100 lubimyczytać po które chcę sięgnąć #1

Z pośród 100 książek najbardziej popularnych na lubimyczytać.pl wybrałam pozycję które najbardziej mnie zaciekawiły i które mam zamiar w przyszłości przeczytać. Jak się uda to postaram się tworzyć takie listy co jakiś czas np. Co pół roku lub krócej. Jeśli pomysł na takie posty się wam spodobał będzie mi bardzo miło jak napiszecie komentarz oraz zapraszam na mojego instagrama (kamasalvatore333559)

Link do listy

Moje pozycję:
7. Kolejne 365 dni - Blanka Lipińska
16. Tatuażysta z Auschwitz - Heater Morris
34. Zbuntowany dziedzic - VI Keeland, Penelope Ward

62. Śmiały podryw - Scarlett Cale
86. Zbuntowane serce - VI Keeland, Penelope Ward
98. Drań z Hollywood - Aleksandra Torre

Komentarze

  1. Też chciałabym przeczytać tatuazyste z Auschwitz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała poważnie zastanawiać się nad kupnem tej pozycji

      Usuń
  2. Niedużo :) Mnie by interesowało te kolejne 365 dni - jak już powiedziałam A, to i powiem B i skończę tą serię (?) i Zbuntowany dziedzic & serce - ostatnio przeczytałam dwie książki Vi i chyba się zakochałam w jej stylu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam że nie pożałujesz ;)

      Usuń
    2. No uparta jestem, ale chyba przepadłam i będę regularnie wracać :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty