TBR na wakacje 2019

Wakacje tuż tuż, więc przydałoby się powoli zacząć myśleć nad jakąś listą na te dwa miesiące. Dałam sobie stopień 10 książek, ponieważ w wakacje będę pracować, co niestety odbierze mi parę cennych godzin. Bardzo długo zastanawiałam się jakie książki będą odpowiednie do tego mojego dwumiesięcznego "maratonu". Postawiłam na dokończenie zaczętych już serii, aby nadrobić zaległości. Jeśli pomysł na post Wam się spodobał będzie mi bardzo miło jak zostawicie na dole komentarz i dołączycie do grona obserwujących mojego bloga (aby to zrobić wystarczy kliknąć na 3 białe kreseczki w lewym górnym rogu). Zapraszam również na mojego Instagrama, gdzie możecie być na bieżąco z tym co czytam i aktualnie robię (@kamasalvatorebook)

Nie przedłużając zapraszam na moją listę książek:


1. Perłowa dama - Aleksandra Polak
Rzekłabym, że nieszczęsna Perłowa dama ponieważ mam ją od tak dawna i nadal nie mogę się przekonać do jej przeczytania. Nawet dodawałam ją do ankiet, które robię dla Was na Instagramie i wy również jej nie wybieraliście. Ale kiedyś w końcu trzeba po nią sięgnąć i idealnym czasem, aby to zrobić będą wakacje

2. Royal: Korona ze stali - Valentina Fast

Choć krytykowałam tę serię jak tylko się da, to jednak postanowiłam ją dokończyć. Wątpię, że mnie czymś zaskoczy, a tym bardziej zachwyci, jednak jestem już niedaleko zakończenia tej serii i nie chcę przerywać w połowie.

3. Wymarzony mężczyzna - Kristen Ashley

Cudowna seria z bardzo dobrze rozwiniętymi bohaterami. Mam ogromną nadzieję, że wydawnictwo Akurat szybko wyśle tę książkę do recenzji, ponieważ nie mogę się już doczekać! (LINK DO POPRZEDNIEGO TOMU)

4. Przywódca - Katy Evans

Są tylko dwa tomy, gdzie pierwszego już nie pamiętam, dlatego uznałam, że w wakacje przypomnę sobie co nieco z tej historii.

5. Grey - E. L. James

Połowa książek już za nami i w końcu gdzieś musiałam upchać dwa dodatki do Greya.

6. Mroczniej - E. L. James

7. Harry Potter i Więzień Azkabanu - J. K. Rowling

Nadal jest mi wstyd, że Harry Potter wciąż zalega mojej półce, ale małymi krokami w końcu to przeczytam.

8. Kolejne 365 dni - Blanka Lipińska

Kontynuacja cudownej serii w której się zakochałam, choć do samej autorki mam mieszane uczucia i niestety dostałam duży spoiler do trzeciego tomu. Na ten moment nie mogę uwierzyć, że jest się w stanie zepsuć tak dobry pomysł na fabułę. Podobno to, co się dzieje w  trzeciej części w ogóle nie ma racji bytu i coś czuję, że będę bardzo zawiedziona.

9. Tylko dla ciebie - Vi Keeland

Znowu kontynuacja serii, która ma tylko dwa tomy. Każdy wie, że kocham tę autorkę.

10. Rywalki: Królowa i Faworytka - Kiera Cass

Na sam koniec zakończenie jednej z lepszych serii jakie w życiu czytałam i aż wstyd się przyznać, że dopiero teraz będę ją kończyć.

Komentarze

  1. Mroczniej radziłabym ci odpuścić, chyba, że nie pamiętasz nic z pierwszej części Greya, bo to jest takie kopiuj-wklej i prawie nic nie wnosi do fabuły (może 20 stron). Perłowa Dama mi się podobała. A Królowa i faworytka nie jest dodatkiem do serii? Muszę te dodatki przeczytać, bo tylko to mi zostało :)

    Moja lista niedokończonych serii liczy już 3 posty i około 130 pozycji, a jeszcze nie skończyłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wgle wiem, że jestem monotematyczna, ale nie mogę znaleźć. Przypomnisz mi książki, które mi polecałaś? Nie pamiętam, gdzie komentarz dawałam :C

      Usuń
    2. Jest tyle książek które ci już polecałam :D musisz koniecznie wysłać mi swój email napiszę ci całą listę książek

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty