44. Recenzja~ Dzisiaj należy do mnie - Agnieszka Dydycz

(tym razem tylko 1 zdjęcie)
Tytuł: Dzisiaj należy do mnie
Autor: Agnieszka Dydycz Tom: 1 Ilość stron: 475 Wydawnictwo: Muza Ocena: 6-10 Kolejna książka, którą dostałam od wydawnictwa do recenzji. Jeśli mam być szczera to sama nie wiem dlaczego o nią poprosiłam. Zupełnie nie moja tematyka i pewnie gdyby nie ukazała się u wydawnictwa, to nawet bym o niej nie widziała. Fabuła opowiada o losach Kamy, którą poznajemy jako małą dziewczynkę i jesteśmy z nią przez wszystkie lata jej życia. Jest to na pozór niewyróżniająca się niczym spośród innych ludzi. Prowadzi normalny tryb życia, posiada zwyczajną rodzinę, zakochuje się w niewłaściwych osobach. Jednak posiada dość dziwne sny, które wydają się zbyt realistyczne. Sam fakt, że czytałam tę książkę tak długo mówi samo o siebie. Wciągnęłam się w nią dopiero na stu ostatnich stronach. Niby dostaliśmy tutaj inteligentną bohaterkę, która musi sobie poradzić w życiu, ale tak naprawdę taka tematyka powiela się praktycznie wszędzie. Niczym mnie nie zaskoczyła, a tym bardziej nie zafascynowała na tyle mocno by sięgnąć po kolejne książki tej autorki. Powiedziałabym, że jest to odgrzewany kotlet - niczym nie zachwyca i nie powala na kolana. Jest bardzo przeciętna i nie zrozumiecie mnie w tym momencie źle - jest dobrze napisana, ale nie posiada tego czegoś, co zatrzymuje nas na dłużej. Zbierając to wszytko do kupy uważam, że książka jest fajna, ale może niekoniecznie będę ją polecać. Jej dużym atutem jest przepiękna, minimalistyczna okładka.



Komentarze

  1. Okładka owszem ładna, ale z twojego opisu mam wrażenie, że o niczym..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty