Challange Announcement #1


Hej, skarby!
Tym razem przychodzę do was z czymś zupełnie nowym, a mianowicie postanowiłam zrobić mały challange i sprawdzić ile książek z zapowiedzi na rok 2018 przeczytałam. Dlaczego wybrałam 2018? Głównie dlatego, że nie pamiętam już jakie książki wychodziły w tamtym roku, więc będzie to dla mnie duża niespodzianka. Pamiętam tylko, że dość spora ilość mnie wtedy zaciekawiła, więc przekonajmy się ile przeczytałam. Obok każdego miesiąca będę pisać ile książek mnie zainteresowało. Linki do zapowiedzi znajdziecie po kliknięciu w miesiąc.


(6 książek)
(nic nie przeczytałam)
(4 książki)
Royal: Królestwo ze szkła - Valentina Fast
(6 książki)
Małżeńska gra - CD Reiss
(6 książek)
Raven: Biały kruk - J. L. Weil 
(4 książki) 
Royal: Kraina z jedwabiu - Valentina Fast
Royal: Sekret księcia - Geneva Lee
Elementals: Proroctwo ceni - Michelle Madow
(4 książki) 
Wysłannicy: Larista - Melissa Darwood 
Odrobina brokatu - Sharie L. Tapscott
(6 książek) 
Odrobina blasku - Sharie L. Tapscott
Royal: Korona na zawsze - Geneva Lee
Gliniarz - Laurelin Paige, Sierra Simone 
(8 książek)
Tylko dla ciebie - Vi Keeland 
Wysłannicy: Guerra - Melissa Darwood 
Jak poderwać drania: Sebastian - Sara Ney
(9 książek) 
Raven: Symetria Dusz - J. L. Weil
Elementals: Głowa Meduzy - Michelle Madow

PODSUMOWANIE 
Z 53 książek które zaciekawiły mnie w 2018 roku przeczytałam tylko 16 co jest niestety bardzo słabym wynikiem. Sądziłam że poszło mi trochę lepiej...

Komentarze

  1. Ciekawe propozycje i ogólnie ciekawy pomysł. Nie liczy się ilość, a to, iż czytasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem takiego samego zdania lecz mnie bardzo motywują różne podsumowania, TBR czy inne listy książek :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne propozycje. Nie czytalam ani jednej z tych pozycji, na pewno to nadrobie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę choć na starcie mówię że za Royal - Valentina Fast nie warto się brać ;)

      Usuń
  3. Ja sobie co jakiś czas przeglądam te wszystkie zapowiedzi, które robiłam i sprawdzam, ile z tego przeczytałam i wygląda to źle, bo bardzo rzadko czytam nowości. Odkąd czytam bloga trochę częściej, ale i tak jest tego bardzo mało, więc chyba nie będę robić akurat takiego challangu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też za dobrze to nie wyszło jak widać ale mam motywacje aby to zmienić ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty