Książki z TOP 100 lubimyczytać po które chcę sięgnąć #3


Hej, skarby!
Jestem mega ciekawa jakie książki znajdą się teraz w moim TBR, ponieważ jest to pierwszy taki TOP w tym roku. Zanim przejdę do oglądania stu książek to przydałoby się podsumować poprzedni.
PODSUMOWANIE #2:
Udało mi się przeczytać tylko dwie pozycje z całej listy.
29. Milion nowych chwil -Katherine Center
65. Kusząca pomyłka - Vi Keeland
MOJA LISTA: 
 2. Serce gangstera - Anna Wolf
21. Dobry chłopak - Elle Kennedy, Sarina Bowen
26. Zniszcz mnie - Anna Langner
30. Nero - Sarah Brianne
46. Położna z Auschwitz - Magda Knedler
64. Dama Paxtona - Agnieszka Siepielska
67. Seks, nie miłość - Vi Keeland
87. After: płomień pod moją skórą - Anna Todd
88. Tron prawdy - Papper Winters 
90. Zostań - Elle Kennedy, Sarina Bowen 


Komentarze

  1. Myślałam, że będzie ich więcej :) O ile lubię listy, to takich staram się unikać, bo mam ich już zdecydowanie za dużo. Ostatnio podkradłam twoją listę 100 książek, bo masz tam takie, po które ja zapominam sięgać, a okazują sie całkiem fajne :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty