UNBOXING #3 - KSIĄŻKA WARTA 150zł!


Hej, książkomaniacy!



Ostatni unboxing był bodajże w wakacje, więc przyszedł czas, aby to nadrobić. Od razu mówię, że będzie to NAJWIĘKSZY unboxing na moim blogu! Mam łącznie osiem paczek. Przed całym zamieszaniem założyłam się z Michałem o ilość książek, które się tam znajdują - ja obstawiałam 15, a on 20. Oboje się pomyliliśmy 😉



1 paczka jest od Wydawnictwa Muza
 Test na miłość - Helen Hoang 
2 paczka również jest od tego samego Wydawnictwa 
 Córka gliniarza - Kristen Ashley
Jedna z najbardziej wyczekiwanych paczek
5 i 6 tom serii Vampire Knight w Polsce są to już białe kruki 
Na początku nie mogłam uwierzyć że znalazłam tą książkę...
17 tom warty w tym momencie około 150 zł! Mi udało się go kupić za 12 zł!
Kolejna okazja której nie mogłam odpuścić a mianowicie Karolina z Come Book robiła wyprzedaż 
3 tomy Dworów od Sarah J. Mass 
6 paczka kupiona na Dzień Kobiet w Taniej książce 
Była duża promocja - 3 książki 40 zł więc za jedną wychodziło 13,33








Kolejna paczka jest z mniej popularnej księgarni internetowej 
Tutaj kupiłam książki za 7-8 zł


Ostatnia największa paczka (chodź nie pod względem książek)


Oto cały stosik który udało mi się uzbierać. Jest tutaj 30 książek więc pomyliłam się o połowę.

Komentarze

  1. Ale sporo książek do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) sama radość i szczęście. Któreś pozycje cię zaciekawiły?

      Usuń
  2. Ale cudne perełki :D Chociaż dalej nie wiem, jakim cudem przegapiłam promocję na Dzień Kobiet :P No cóż, może uda się za rok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać kciuki ;) Zapraszam na mojego instagrama tam dodaje wszystkie atrakcyjne promocje książkowe i koniecznie napisz które z powyższych książek cię zainteresowały

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty