79. Recenzja~ Zabójczy kusiciel - Kristen Ashley




Tytuł: Zabójczy kusiciel Autor: Kristen Ashley Tom: 4 Ilość stron: 504 Wydawnictwo: Muza Ocena : 9-10 Na samym początku bardzo chciałabym podziękować wydawnictwu Muza za kolejny tom mojej ulubionej serii tego roku. Jak już zapewne wiecie, całkowicie przepadłam dla tych bohaterów i fabuły. Pokochałam ich z całego serca oraz wyczekuję kolejnych tomów.

Czwarty tom serii Rock Chick opowiada historię Jules oraz Vance'a, którego mogliśmy poznać w poprzednich częściach. Jules jest pracownicą opieki społecznej i zajmuję się dziećmi z ulicy. Jest bardzo przywiązana do swoich podopiecznych i będzie chronić ich za wszelką cenę, dlatego gdy jeden chłopak wpada w poważne tarapaty, spieszy mu na pomoc. Świadomie wkracza w świat pełny niebezpieczeństw, mafii i dilerów. Na całe szczeście na swojej drodze spotyka Vance, jednego z najlepszych człownków grupy detektywistycznej. Stawia sobie za punkt honoru chronienie Jules. Choć dziewczyna sama umie o siebie zadbać, to nie jest w stanie mu odmówić.

Cudowny czwarty tom, po którym mam ochotę na jeszcze więcej tego świata, bohaterów oraz takich historii. Bardzo podobają mi sie bohaterowie, którzy nie do końca się dogadują, przez co doprowadzają nas do różnych przemyśleń. Widać między nimi chemię od pierwszego spotkania. Jednak najbardziej zachwycił mnie kot głównej bohaterki. Za każdym razem wywoływał uśmiech na mojej twarzy, a zwłaszcza wtedy, gdy domagał się jedzenia. Jeśli nie lubicie erotyków, to przeczytajcie dla samego kota.  

Ogólnie bardzo polecam Wam tę serię. Jest bardzo wciągająca i dawno nie bawiłam się tak dobrze przy czytaniu jakiegoś romansu.



Komentarze

Popularne posty