PODSUMOWANIE MIESIĄCA |WRZESIEŃ|


Hej wszystkim!

W tym poście chciałybyśmy się podzielić z wami tym, co obejrzałyśmy i przeczytałyśmy we wrześniu. Dodałyśmy kilka pozycji, które od tej pory będą pojawiać się co miesiąc. A jak wygląda to u was?







Hyunjin - Play With Fire (Feat. Yacht Money) 





Nevertheless ✔ | ✖ S01 E07


The Penthouse - sezon 3


Squid Game

Hot Girl ✖ S01 E09


Crash Landing on You ✖ S01 E12


Księżniczka Mafii ✔ 


Falling Into Your Smile ✖ S01 E29 

Vincenzo ✖ S01 E03









Niegrzeczny Idol - Kristen Callihan 




Zaginiona siostra Sugi  ✖ - niestety opowiadanie zostało usunięte
Przeznaczona Śmierci - Malinka519 ✔


Ukryta - Malinka519 ✔


Przeznaczenie Mirandy - Malinka519 ✔ 


Mój Hades - Mlena102 ✔ 


Tyran - Mlena102 ✔ 

Askalon - Malinka519 ✖ rozdział 67/99









Shang-Chi legenda dziesięciu pierścieni


Cały on


Imprezowa dusza

Monte Carlo


Wyścig z czasem



Domy na miarę marzeń 


Motelowe metamorfozy 


Najciekawsze obiekty wakacyjne świata ✖ S02 E04


Lucyfer - sezon 6


Dom z papieru - pierwsza połowa części 5 




Kakegurui


Yuri!!! on Ice


High-rise Invasion


Tokyo Revengers

Haikyuu!! ✖ S01 E08


Komentarze

  1. Ciekawe podsumowanie. :) Dla mnie w tym miesiącu muzycznie zwyciężyli Stray Kids i STAYC, a serialowo obejrzałam tylko Sex Education, więc nie mam dużo do powiedzenia w kwestii kina. :D -A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że nie tylko moje serce zostało podbite przez Stray Kids <3

      Usuń
  2. Czytałam "Mój Hades" na wattpadzie i naprawdę, ale to naprawdę mi się podobał :D
    Do Penthouse muszę wreszcie siąść, bo tik toki z urywkami mnie kuszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Hades był perełką dla mnie, teraz szukam czegoś w podobnych klimatach lecz na razie średnio mi idzie. Jeśli masz coś godnego polecenia koniecznie napisz mi :D

      Usuń
  3. Dobrze, że posty na blogach nie giną, to można sobie wracać w poszukiwaniu dobroci. Ja nie podsumowują seriali na miesiąc, bo oglądam tego tyle, że już dawno zgłupiałam, filmowo to głównie powtórki, ale książkowo. Pojechałam na całego, bo odhaczyłam 33 pozycje :O.

    W anime widzę dużo tytułów, które mam na swojej liście! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pełna podziwu!! 33 książki to tyle ile ja bym przeczytała w 3, może 4 lata!!!
      I wszystkie anime, które obejrzałam są naprawdę dobre, także pod tym kątem był to dla mnie świetny miesiąc :]

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty