|DRAMA| - Asian Drama Check with Bestie #1

 Hej wszystkim!

To nasz pierwszy wspólny post na tym blogu. Jesteśmy bardzo podekscytowane możliwością rozwoju tego bloga oraz podzielenia się z wami naszymi wspólnymi zainteresowaniami. Na pierwszy rzut chcemy wam przedstawić nasz gust pod względem dram, dlatego postanowiłyśmy zrobić ten TAG, abyście lepiej mogli nas poznać. 


U mnie jest to Love Alarm z 2019 roku. Drama przedstawia świat, w którym aplikacja informuje  użytkowników, że w pobliżu jest ktoś, kto ich kocha. 

~Natalia

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo jest dramą nieco starszą, bo z 2016 roku. Opowiada o sztangistce i zawodowym pływaku, którzy po wielu latach ponownie się spotykają. 

~Paulina 



Zdecydowanie 15 odcinek dramy Tale of The Nine-Tailed. Płakałam jak bóbr...

~Natalia

Ta drama jest jedną z tych, która wywołała u mnie tak ogromne emocje. Nieszczęsny 16 odcinek Crash Landing on You na pewno zapadł w pamięci każdej osobie, która obejrzała tę dramę.

~Paulina 



Mam dwie takie dramy - jedną z nich znacie już z poprzedniego pytania, a druga to zdecydowanie W - Two Worlds. Kocham to całym sercem i szczerze polecam każdemu. 

~Natalia


Alice in Borderland to zdecydowanie najlepsza drama jaką oglądałam. Ta japońska produkcja trzyma w napięciu w każdej minucie, a jej fabuła jest bardzo niekonwencjonalna i nieprzewidywalna.

~Paulina 



Hwang Sun Oh (Song Kang) z Love Alarm

~Natalia 


Jung Joon Hyung (Nam Joo Hyuk) z Weightlifting Fairy Kim Bok Joo

~Paulina 


Ling Yi Zhou (Xu Kaicheng) z Well-Intended Love

~Natalia

Haru (Kim Ro Woon) z Extraordinary You

~Paulina


Nam Ji Ah (Jo Bo Ah) z Tale of The Nine-Tailed

~Natalia 

Shim Su Ryeon (Lee Ji Ah) z The Penthouse

~Paulina 


Kwon Ryok i Lee Ma Ha z Imitation 

~Natalia 

Fighter i Tutor z Why R U?

~Paulina 


W tej kwestii jednogłośnie się ze sobą zgadzamy.


Han Seo Joon (Hwang In Youp) z True Beauty

~Natalia i Paulina 

Komentarze

  1. Fajnie, że możemy poznać Wasze gusta :) Ja osobiście nie obejrzałam jeszcze żadnej dramy, ale czas to w końcu zmienić. -A

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja już mówiłam, jakie wspaniałe grafiki robicie? Ten styl trafia w mój gust i nie mogę się napatrzeć :D.

    Strasznie chcę obejrzeć jakąś dramę i nawet sobie powiedziałam, że zrobię to w tym roku, ale jak oglądam zapowiedzi, to stwierdzam, że kompletnie nie leży mi ten język i wciąż nie mogę się zdecydować ><

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dostajesz ode mnie wyzwanie na ten rok :D Spróbuj obejrzeć Tale of The Nine-Tailed myślę że to będą twoje klimaty. Ja całkowicie zakochałam się w tej dramie.

      Usuń
    2. Bardzo miło mi słyszeć, że moje grafiki się komuś spodobały!<3 a co do dram, to z doświadczenia wiem, że trzeba się najzwyczajniej w świecie przyzwyczaić!!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty