|BOOKS| 10 serii fantastycznych, które naszym zdaniem każdy powinien przeczytać

Hej, skarby

Na samym początku istnienia tego bloga pojawił się dość podobny post. Dzisiaj chcemy go z Pauliną zaktualizować. Nasz gust uległ lekkiej zmianie i doszło nam wiele nowych serii, z którymi powinniście się zapoznać. Nie przedłużając - oto nasze TOP 10 serii o tematyce fantastycznej.


1. Igrzyska Śmierci



2. Dary Anioła


3. Dwór cierni i róż


4. Harry Potter


5. Kroniki białego królika


6. Okrutny książę


7. Raven



8. Rywalki


9. Diabelskie Maszyny


10. Szklany tron



Komentarze

  1. Oprócz Igrzysk, Darów Anioła i HP, nie znam żadnej z propozycji. Muszę bardziej zagłębić się w temat. :) -A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie polecam sięgnąć po Dwory Sarah J. Maas ja zakochałam się bez pamięci w tej serii <3

      Usuń
  2. U mnie numer 1 od lat to Harry Potter :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie znam tylko HP i "Igrzystka.."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że warto zapoznać się zresztą książek ;)

      Usuń
  4. 1. Wciąż nie przeczytałam, a mam na półce całą trylogię. Nigdy nie otwartą xd
    2. Wróciłam, absolutnie skończę, utknęłam po trzecim tomie. Znowu xd
    3. Wiadomka, że przeczytam, ale najpierw Szklany Tron.
    4. Czytałam całe <3
    5. Ostatnie gdzieś mi znowu mignęła ta seria i zastanawiałam się, skąd ją kojarzę. Chyba nawet wysyłałam na czytnik :O
    6. Przeczytałam pierwszy tom. Póki co mi się nie podoba xd
    7. Przeczytam!
    8. Uwielbiam totalnie, mam straszną ochotę na reread ostatnio xd
    9. Ostatnio ogarnęłam, że książki Clare to jedno wielkie uniwersum i mam depresję z tego powodu, bo chciałam przeczytać łańcuch ze złota.
    10. Trzy tomy za mną, utknęłam na opowiadaniach xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę że uda ci się przeczytać całą Cassandrę Clare ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty