|DRAMA| 4. Recenzja ~ Taste Of Cat

Hej kochani 
Tym razem to ja przychodzę do was z recenzją dramy. Niedawno właśnie ją zakończyłam i mam dużą chęć opowiedzenia wam o niej. 
Ocena: 2/5
Rok produkcji: 2018 
Kraj pochodzenia: Korea Południowa
Liczba odcinków:
Gatunek: romans, komedia
Strona: DramaQueen
Opis: Ha Na po zerwaniu ze swoim chłopakiem dostaje wiadomość od jego nowej dziewczyny, przez co powracają do niej stare wspomnienia. Jej planem na zapomnienie jest upicie się, jednak w barze, do którego trafia, nie znajduje jedynie alkoholu, ale też przystojnych barmanów, z którymi będzie można porozmawiać i wyrzucić z siebie wszelkie smutki. Wydawałoby się, że to nic nadzwyczajnego.... Tylko kto miałczy i mruczy?

Muszę przyznać, że to bardzo odprężająca i niezobowiązująca drama. Nie sądzę, że zapamiętam ją na długo, ponieważ te 4 odcinki przeleciały mi błyskawicznie. Najbardziej żałuję, że nie ma kontynuacji tej dramy, gdyż jak dla mnie fabuła miała potencjał i przyjemnie się to oglądało. Wielką zaletą były przepisy na różne drinki, które tam przygotowywali.

Nie wiem czy temat kotów aż tak mnie interesuje aby oglądać innego tego typu dramy. Zastanawiałam się jak oni będą się zmieniać w te zwierzęta i byłam lekko zawiedziona efektami jakie tam zastosowali. Niestety przez bardzo krótkie odcinki nie jestem w stanie wybrać ulubionego bohatera, nie przywiązałam się do żadnego. 



Komentarze

  1. To jak na świecie funkcjonuje mini serial, to przy takiej formie to jest mini drama? Ja chyba wolę takie bardziej brutalne (ostatnio zaczęłam Hellbound i o matko, ale miałam radochę z tego pierwszego odcinka!). Wciąż nie jestem przekonana do gatunku, ale przyznaję, że po całym tym amerykańskim bagnie jest to odświeżające :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre pytanie! Zawsze jest napisane miniserial, jednak.... Czy rzeczywiście powinno pisać minidrama? Teraz będę mieć zagwozdkę hahaha
      +Za niedługo wleci recenzja, zaspojleruję, bardzo brutalnej dramy, także jestem ciekawa czy cię zainteresuje, gdyż ja właśnie taki gatunek stanowczo bardziej preferuję :]

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty