|ANIME| 9. RECENZJA ~ NARUTO

Hej kochani

Na tego tasiemca wszyscy czekali, a ja mogę się w końcu pochwalić tym, że udało mi się go w całości obejrzeć. Nacieszmy się więc tym faktem, ponieważ następna recenzja Naruto będzie dopiero za 2-3 lata. Shippuden idzie mi masakrycznie źle.

Ocena: 5/5
Rok produkcji: 2002-2007
Gatunek: Akcja, przygodowy, fantastyka 
Liczba odcinków: 220
Liczba sezonów: 5
Opis: Naruto to młody, hałaśliwy i nierozgarnięty ninja z Wioski Ukrytego Liścia. Jego największym marzeniem jest zostanie Hokage, jednak każdy w wiosce naśmiewa się z niego i mówi mu, że nie da rady. Naruto jednak nie poddaje się i stawia czoła wszystkim przeszkodom na swojej drodze, czym udowadnia innym, że się co do niego grubo mylili. Z czasem, ze słabego dzieciaka, którego każdy uważał za nic więcej jak potwora i nieudacznika, Naruto staje się silnym i odważnym shinobi, który ze wszystkich sił broni wioski i swoich przyjaciół, narażając przy tym własne życie.


Na starcie musicie wiedzieć, że całkowicie przepadłam dla tego anime. Zdecydowanie zgadzam się z ogólną opinią, że jest to jedno z najlepszych anime jakie powstało oraz że jest to też tak zwany "tasiemiec". Nie można tutaj ukryć faktu, że wydarzenia są rozbite na bardzo wiele odcinków, np. jedna walka potrafi trwać 3 odcinki. Większość osób rezygnuje przez to z dalszego oglądania, lecz powiem wam, że naprawdę warto przeboleć te kilka odcinków więcej, żeby móc całkowicie cieszyć się całą fabułą. Jak dla mnie jest to 5/5.

Ogólnie moim ulubieńcem jest Gaara - jego historia najbardziej mnie zaciekawiła i uważam że miał  zdecydowanie gorzej niż sam Naruto.


Na drugim miejscu znalazł się u mnie się Kakashi, ale tego chyba nie muszę nikomu tłumaczyć.

Temari podbiła moje serce od samego początku. Jest to moim zdaniem jedna z najlepiej wykreowanych żeńskich bohaterek w świecie anime.  Jej charakter jest tak genialny!


Czego złego nie można nie powiedzieć o Sakurze... W porównaniu do Temari Sakura jest jak rozgotowana kluska dla której liczy się tylko facet. Naprawdę długo czekałam na jakiś moment w którym nas zaskoczy i stanie się silna na miarę innych bohaterów, lecz tak się nie stało. 


A tu was zaskoczę i nie wybiorę oczywistego teamu 7, tylko team Gaia, czyli naszą kochaną 9.


Gaara vs Rock Lee
Jedna z najlepszych walk jakie zobaczymy w tym anime. Zrobiła na mnie ogromne wrażenie i myślę, że zostanie mi na długo w pamięci 

Oczywiście, że Uchiha

Komentarze

Popularne posty