|DRAMY| 32. RECENZJA ~ My Demon

Hej kochani,

Nadszedł czas dramy, na którą wiele osób, razem ze mną, czekało. Chyba nie muszę komentować dlaczego... wystarczy spojrzeć na obsadę! 

Rok produkcji: 2023-2024
Kraj pochodzenia: Korea Południowa
Liczba odcinków: 16
Gatunek: Fantastyka, komedia romantyczna 
Strona: Netflix
Opis: Bezlitosny demon traci swoje zdolności, gdy wchodzi w układ z oziębłą dziedziczką, która może mieć klucz do jego mocy i serca.


Zacznę od tego że czekałam na tą dramę naprawdę długo. Nie ukrywajmy - mam słabość do Song Kanga, który gra tam główną rolę. Oglądam prawie każdą dramę z nim, więc to logiczne, że nie mogłam się jej doczekać. Jeśli chodzi o główną aktorkę, Kim Yoo-jeong, to niestety nie kojarzyłam jej w ogóle, ale zaznajomiłam się z jej filmografią i mogliście ją widzieć w takich produkcjach jak Dziewczyna z XX wieku, Backstreet Rookie czy Lovers of the Red Sky.

Ogólnie pomysł na fabułę był bardzo dobry, ale wykonanie moim zdaniem poległo. Jakby to była moja pierwsza drama fantastyczna to  może oceniłabym ją lepiej, jednak dla osoby, która przemieliła już ten temat tysiąc razy, jest to po prostu przeciętne. Na tle wszystkich dram i książek z gatunku fantastyki jakie przeczytałam lub obejrzałam, My Demon ma wiele niedociągnięć.


Nawet nie wiem od czego zacząć, bo jak teraz sobie przypominam tę dramę w myślach, to nie rozumiem dlaczego postacie tracą swój charakter oraz temperament z biegiem kolejnych odcinków. Nie zrozumcie mnie źle - charakter oraz humor jaki mamy przedstawiony w pierwszych odcinkach jest idealny. Widać, że mamy do czynienia z silnymi postaciami, które będą dominować, dlatego tym bardziej nie rozumiem zabiegu, który tutaj zastosowano, czyli gdy w momencie kiedy pojawia się uczucie lub miłość to mam wrażenie, że odebrali bohaterom rozum i charakter. W samym opisie jest napisane "bezlitosny demon", a nie rozgotowana kluska!

Pojawia się również motyw kryminalny, który bardzo, ale to bardzo mi się spodobał! Przypomniała mi się drama Abyss, w której również było to bardzo dobrze zrobione. Myślę, że właśnie ten wątek trzymał mnie tak długo przy tej dramie, inaczej mogłabym jej nie skończyć.

Gra aktorka była na wysokim poziomie, tak samo efekty specjalne. Czy wy też uwielbiacie sceny z Song Kangiem i tortami? Nie sądziłam, że aż tak mnie one rozbawią 


Koniecznie dajcie mi znać czy już macie za sobą dramę My Demon i jakie są wasze odczucia względem jej. A może macie ją dopiero na swojej liście? Żegnam się z wami i przesyłam miliony serduszek, tak samo jak nasza ulubiona grupa z My Demon!

Komentarze

  1. Zaczęłam oglądać My demon, ale nie skończyłam 😅 Pomysł na fabułę całkiem niezły, ale tak jak mówisz demon powinien być demonem 😈 Może kiedyś do niej wrócę…

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty