5 Najpiękniejszych okładek w mojej biblioteczce #2

Hej, skarby!

Pierwszą część zrobiłam dwa lata temu. O tego czasu wiele się zmieniło, dlatego postanowiłam znowu podzielić się z Wami moimi perełkami. Chciałabym tylko zaznaczyć, że piękna okładka nie będzie oznaczać genialnej fabuły 😉. Kolejność książek podana niżej nie ma większego znaczenia.



1. "Elementals: Proroctwo cieni" - Michelle Madow

Pierwszy tom świetnej młodzieżowej fantastyki, która swoją okładką podbiła moje serce. Piękne białe tło z równie śliczną główną bohaterką całej serii.

2. "Żniwiarz: Trzynasty księżyc" - Paulina Hendel

Cudowny "Żniwiarz" z przepięknymi rysunkami oraz wyciętym napisem serii. Okładka jest utrzymana w kontrastowych kolorach. Połączenie pomarańczu z zielenią było świetnym pomysłem ze strony wydawnictwa. Nadaje to ciepłej atmosfery oraz zachęca do czytania.

3. "Setna królowa" - Emily R. King

Dłoń trzymająca mały przedmiot idealnie współgra z czerwonym kolorem okładki. Do całej grafiki dodano różne świecące kwiaty oraz liście, które kojarzą mi się z kolorowankami dla dorosłych. Dzięki takiemu przedstawieniu jesteśmy w stanie przenieść się do wykreowanego świata.

4. "Cienie Nocnego Targu" - Cassandra Clare

Okładka przedstawia Nocnego Łowcę, który znajduje się na ciemnym tle. Niestety, nie wiem kto to może być, ponieważ ta książka jest jeszcze przede mną. Napis, który został tam umieszczony przyciąga każdego, kto lubi święcące rzeczy.

5. "Save Me" - Mona Kasten

Zdecydowania jedna z piękniejszych książek jakie mam na swoich półkach. Cudowna biało-złota okładka, która zachwyciła wielu czytelników.


Komentarze

  1. ostatnia mnie urzekła, ale i okładka i fabuła( przeczytałam e necie)- a niby nie powinno się oceniac po okładce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy mi to powtarza
      - Natalia nie oceniaj książki po okładce!
      Nie moja wina że jestem książkową sroką i muszę mieć wszystko co się błyszczy :D

      Usuń
  2. Proroctwo cieni i Save me nie przypadły mi do gustu, najbardziej przyciągający wzrok jest "Żniwiarz" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać że cała seria Pauliny Hendel jest po prostu rewelacyjna pod względem estetycznym jak i fabuły <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty