Serie które chcę dokończyć #1

Hej, książkoholicy!

Dzięki dużej dawce wolnego czasu, w końcu postanowiłam zrobić listę serii, które chcę dokończyć. Długo się zastanawiałam w jakiej formie ją zrobić i postanowiłam, że będę wypisywać tytuły, których mi brakuje. Mam nadzieję, że się połapiecie 😉


  1. Żniwiarz: Czarny świt - Paulina Hendel
  2. Czerwone Zwoje Magii - Cassandra Clare 
  3. Konferencja ptaków - Ransom Riggs
  4. Elementals: Portal do Kerberosu - Michelle Madow 
  5. Elementals: Wskazówki Czasu - Michelle Madow
  6. Dwór szronu i blasku gwiazd - Sarah J. Maas 
  7. Tajemniczy mężczyzna - Kristen Ashley
  8. Niepokorny mężczyzna - Kristen Ashley
  9. Fallen Crest: Próba -Tijan 
  10. Fallen Crest: Uniwersytet - Tijan 
  11. Fallen Crest: Dom - Tijan 
  12. Fallen Crest: Na zawsze - Tijan
  13. Save Us - Mona Kasten 
  14. Wysłannicy: Cedyno - Melissa Darwood 
  15. PS. Wciąż Cię kocham - Jenny Han
  16. Zawsze i na zawsze - Jenny Han 
  17. Ognista królowa - Emily R. King 
  18. Wyklęta królowa - Emily R. King
  19. Najtwardsza stal - Scarlett Cole
  20. Rozdarte serce - Scarlett Cole 
  21. Skończona gra - C. D. Reiss
  22. Kwintesencja Q - Pepper Winters 
  23. Chaos zmysłów - Pepper Winters 
  24. Zemsta gangstera - Anna Wolf
  25. Podwójne ryzyko gangstera - Anna Wolf
  26. Błękitnokrwiści - Melissa De La Cruz 
  27. Wojenna burza - Victoria Aveyard
  28. Przeklęta korona - Victoria Aveyard 
  29. Bracia Slater - L. A. Casey 
  30. Nawet o tym nie wspominaj - Estella Maskame 
  31. Przeklęty książę - Erin Watt
  32. Pałac kłamstw - Erin Watt
  33. Zły król - Holly Black
  34. Królowa niczego - Holly Black
  35. Zagubione siostry - Holly Black

Komentarze

  1. Boże, za dużo z tych tytułów za mną się także wlecze! Nie wiedziałam, że Zły król ma już trzeci tom! Oj źle ze mną. Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko z tobą. Mam wrażenie że czym więcej czytam tym więcej mam zaległości :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty