Książki z TOP 100 lubimyczytać po które chcę sięgnąć #4

Hej wszystkim! Szczerze powiedziawszy, bardzo polubiłam to zestawienie książek, ponieważ mogę na bieżąco być z nowościami oraz z najbardziej popularnymi książkami. Od razu zaznaczam sobie książki, które chcę przeczytać w najbliższym czasie.


PODSUMOWANIE: 
(tym razem udało mi się przeczytać tylko 1 pozycję) 
2. Serce gangstera - Anna Wolf
MOJA LISTA: 
14. Niegrzeczny szef - Whitney G.
19. Zemsta gangstera - Anna Wolf
23. Ostatnia godzina - Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska
34. Raw - Belle Aurora
65. Wojna makowa - Rebecca F. Kuang
68. Dług - Nina G. Jones

Komentarze

  1. Ja tak ostatnio przejrzałam TOP 100 filmwebu i się okazało, że większość znam i widziałam! :D. Musze sobie kiedys przejrzeć lubimyczytać i zobaczyć, czy jest tam coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty