|DRAMA| 7. Recenzja ~ Falling Into Your Smile


Hej kochani!

Kolejna recenzja naszego  małego maratonu, pewnie już zauważyliście większą ilość postów w tym miesiącu. Razem z Pauliną uznałyśmy, że grudzień zapowiada się dość przyjemnie pod względem naszych obowiązków i zajęć. Właśnie dlatego postanowiłyśmy zwiększyć liczbę postów na ten miesiąc.

Ocena: 5/5
Rok produkcji: 2021
Kraj pochodzenia: Chiny 
Liczba odcinków: 31
Gatunek: Komedia romantyczna 
Strona: Viki, Youtube
Opis: "Falling into Your Smile" opowiada historię dziewczyny, która została pierwszą profesjonalną zawodniczką w najważniejszych rozgrywkach League of Legends w Chinach, która obiecała sobie, że nigdy nie będzie w związku z żadną osobą z e-sportowej sceny.
(W dramie gra Cheng Xiao z k-popowej grupy WJSN)


Jedna z najlepszych dram jakie w tym roku obejrzałam. Nie sądziłam, że taka tematyka aż tak bardzo trafi w moje gusta. Jest to trochę zabawna historia, ponieważ zaczęłam oglądanie tej dramy nie mając zielonego pojęcia, że jest to na podstawie gry League of Legends. Zorientowałam się dopiero w trakcie oglądania jej i zupełnie nie przeszkadzał mi ten fakt. Dla osób, które nie mają wiedzy na temat gry zdecydowanie nie powinny się niczym martwić. Wszystko jest płynnie i jasno wyjaśnione tak, aby każdy, nawet osoba nie znająca tego świata, wszystko zrozumiała. Mówię to na własnym przykładzie, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam z nim styczności. 

Jeśli chodzi o samą dramę to jest to przepiękna komedia romantyczna. zdecydowanie skierowania bardziej do nastolatków, niż dorosłych. Jest ona bardzo odprężająca i niezobowiązująca, co nie oznacza, że będziecie się na niej nudzić. Zdecydowanie ogromnym plusem dramy jest jej humor. Jest niewymuszony i przesłodki, dzięki czemu czujemy autentyczność biegu wydarzeń. Kolejnym dużym atutem są główni bohaterowie, którzy nie żywili do siebie sympatii. Można powiedzieć, że w tym przypadku miłość pojawia się z czasem. 


Jest to moja druga drama, która przedstawia problemy popularnych osób. Na pierwszy rzut poszło Imitation, gdzie przedstawieni zostali idole zmagający się z trudnościami swojej pracy. Tutaj zaś mamy e-sportowców, którzy muszą zmierzyć się nie tylko z możliwością przegranej, ale również nieprzychylną opinią społeczeństwa i rodziny pod względem swojego zawodu. W pewien sposób jest to dość smutne, ponieważ nie każdy otrzymuje wsparcie w dążeniu do spełnienia swoich marzeń. Na pewno niejednokrotnie będzie można usłyszeć, że granie w gry to nie jest rodzaj sportu, z czym się całkowicie nie zgadzam. 


Podsumowując całą dramę; zachęcam do jej obejrzenia, mi osobiście bardzo się podobała i na długo pozostanie w mojej pamięci. 

Komentarze

Popularne posty