|DRAMA| 8. Recenzja ~ Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo

Hej, kochani 

Tym razem przychodzimy do was wspólnie, aby przedstawić wam jedną z najpiękniejszych dram jakie w tym roku oglądałyśmy. O tej dramie na pewno można powiedzieć, że trzyma w napięciu do ostatniej minuty oraz zapiera dech w piersiach. Możecie przygotować się na nieoczekiwane zwroty akcji oraz na emocjonujące sceny wyciskające łzy. 

Ocena: 5/5
Rok produkcji: 2016
Kraj pochodzenia: Korea Południowa
Liczba odcinków: 20
Gatunek: romans, dramat, historyczny 
Strona: DramaQueen
Opis: Hae Soo jest kobietą, żyjącą w XXI wieku, jednakże pewnego dnia podczas zaćmienia słońca cofa się w czasie. W ten sposób trafia na dwór królewski w erze Goryeo, gdzie poznaje członków rodziny królewskiej i panujące na dworze zasady. Nieoczekiwanie Hae Soo zaczyna stawać się obiektem zainteresowań niektórych książąt. Jak kobieta poradzi sobie w zupełnie nowej sytuacji? Uda jej się wrócić do współczesności?
(W dramie gra solistka IU oraz Baekhyun z EXO)


Wiem, że obie obejrzałyśmy tę dramę, jednak to ja wypowiem się na jej temat, gdyż to, można powiedzieć, "moja działka". Moja przygoda z Moon Lovers zaczęła się przez Natalię, ponieważ to właśnie ona zaczęła mi opowiadać o tym, co dzieje się w dramie, a ja mimo początkowej niechęci bardzo zainteresowałam się fabułą. Dlaczego na początku nie byłam przekonana? To wszystko przez to, że jest to drama historyczna, a ja oglądałam tylko jedną dramę z tego gatunku i niezbyt mi się spodobała oraz strasznie mnie wynudziła, przez co zadeklarowałam, że już nigdy nie obejrzę niczego podobnego. Jednak w Moon Lovers było coś, co mnie przyciągnęło i po dłuższym zastanowieniu uznałam, że w sumie co mi szkodzi, zacznę. I takim sposobem, po obejrzeniu trzech odcinków na raz, zakochałam się w tej dramie.

Mimo, że jest ona z 2016 roku jest bardzo dobrze nagrana, a aktorstwo jest na bardzo wysokim poziomie. Oczywiście, były momenty, w których nie byłam przekonana co do sposobu nagrywania dramy, jednak pamiętałam o tym, że mimo wszystko pięć lat to bardzo dużo jeśli chodzi o rozwój technologiczny i nie było aż tak dobrego sprzętu jaki jest teraz. Jeśli chodzi o postaci to moimi ulubieńcami zostali Wang So, Hae Soo oraz Baek Ah. Totalnie skradli moje serce swoimi wątkami!
Na koniec napomknę tylko o tym, że podczas oglądania dramy byłam pod ogromnym wrażeniem gry aktorskiej IU, która wcieliła się w rolę głównej bohaterki (Hae Soo/Go Ha Jin). Chapeau bas! Tak samo byłam zaskoczona jak dobrze poradził sobie Baekhyun z EXO. To był mój pierwszy raz widząc go w dramie, Natalia już wcześniej widziała jego grę aktorską oglądając EXO Next Door, dlatego miała już mniejsze bądź większe pojęcie o tym jak radzi sobie przed kamerą. Muszę wam powiedzieć, że żałuję, że nie ma więcej dram z Baekhyunem, bo bardzo chętnie zobaczyłabym go jako głównego bohatera jakiegoś słodkiego romansu.


Czy słyszeliście kiedyś o Moon Lovers? A może obejrzeliście już wszystkie odcinki? Jeśli tak to jestem ogromnie ciekawa co myślicie o zakończeniu! My nie możemy się pozbierać i jesteśmy kompletnie załamane tym, że nie będzie drugiego sezonu (mimo otwartego zakończenia...)😿.
Dajcie znać w komentarzach!


Komentarze

Popularne posty