|DRAMY| 14. Recenzja ~ EXO Next Door


Hej kochani 

Przychodzę do was z dramą idealną dla wszystkich fanów EXO. Na samym początku chcę zaznaczyć, że jest to drama z 2015 roku i moim zdaniem należy do grona przeciętnych, ale posiada jeden wielki atut dzięki któremu ją dokończyłam i zapamiętałam na dłużej - humor. 

Ocena:
 3/5
Rok produkcji: 2015
Kraj pochodzenia: Korea Południowa 
Liczba odcinków: 16
Gatunek: Komedia, romans
Strona: DramaQueen
Opis: Ji Yeon Hee mieszka ze swoją najzwyklejszą rodziną w najzwyklejszym domu, w najzwyklejszej dzielnicy i sama Yeon Hee jest również najzwyklejszą dziewczyną pod słońcem, no może poza jedną drobną rzeczą… a właściwie dwoma. Pierwsza to uciążliwa dolegliwość, która pojawia się za każdym razem, gdy ma porozmawiać z przystojnym chłopakiem, a mianowicie wielki, czerwony burak na twarzy świecący niczym latarnia nocą. A druga… EXO wprowadziło się tuż obok!

Nie będę ukrywać, że zaczęłam oglądać tę dramę ze względu na fakt, że grają w nim EXO. Byłam bardzo zainteresowana jak pójdzie im gra aktorska i mogę stwierdzić, że mam swoich ulubieńców. Najlepiej moim zdaniem poradził sobie główny bohater całej historii, czyli Chanyeol, który z powodów osobistych wprowadza się ponownie do domu swojego dziadka. Zaraz obok głównego bohatera chcę wyróżnić pod względem gry aktorskiej Baekhyuna; jej mogę oglądać już w ciemno. Nieważne w jakiej dramie zagra, jeszcze nigdy mnie nie zawiódł. Muszę jeszcze wspomnieć o głównej bohaterce, czyli Yeon Hee, która niestety była jedną z postaci, które najbardziej mnie irytowały, a jej gra aktorska również nie przypadła mi do gustu.


Jeśli chodzi o samą fabułę to tak jak wcześniej wspomniałam humor tutaj ratuje całą sytuację, ale zdecydowanie nie powinniście się nastawiać na coś niewyobrażalnie dobrego. Ja podeszłam do tego jak do lekkiej, odmóżdżającej dramy, która momentami mnie bawiła i grał w niej jeden z moich ulubionych zespołów. Chcę was jeszcze od razu przestrzec przed niektórymi scenami, które były po prostu żenujące i ja osobiście bardzo źle się czułam oglądając je. Mówię tutaj o np. samej przypadłości głównej bohaterki albo jej zachowaniu, które ciężko nie nazwać irracjonalnym. Ja osobiście czułam się zażenowana oglądając niektóre odcinki.


Dałam tej dramie 3 na 5 punktów i pewnie teraz dziwicie się dlaczego tak dużo. To dlatego, że nie tylko humor ratuje tę dramę, ale właśnie sam zespół i ich gra aktorska. Bardzo spodobali mi się w tej dramie i poniekąd mam do niej sentyment, więc na podsumowaniu zadam sobie najważniejsze pytanie: 
Czy obejrzałabym ją ponownie i czy polecam ją komuś? Zdecydowanie TAK. Choć drama ma swoje wady, ja się przy niej dobrze bawiłam i ciągnie mnie nadal, żeby ponownie ją włączyć. Dlatego polecam ją obejrzeć i przekonać się na własnej skórze; może okaże się, że spodoba się wam jeszcze bardziej niż mi?

Komentarze

  1. Czy solista zespołu nie grał w tym filmie o lekarzu duchu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jedyny film z jakimkolwiek członkiem EXO, który oglądałam to One Way Trip z Suho, także nie mam bladego pojęcia :/

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty