|SERIAL| Heartstopper - PODSUMOWANIE SEZONU 1


Hej kochani!

Niedawno swoją premierę miał serial Heartstopper i było to coś na co wiele osób z niecierpliwością czekało, w tym ja i Natalia. Dziś zamierzam podzielić się z wami moją opinią na temat tego serialu! Nie zwlekając, zapraszam do podsumowania pierwszego sezonu Heartstopper.

UWAGA, SPOJLERY!

Kit Connor
Ten aktor to chyba moje odkrycie roku 2022. Byłam pod wrażeniem tego z jaką lekkością przychodziło mu odgrywanie roli Nicka.

Yasmin Finney
Świetna gra aktorska, jak i piękna aktorka! Zdecydowanie znalazła się w topce moich ulubionych postaci dzięki genialnemu odegraniu swojej roli.

Tara i Darcy
Uważam, że Tara i Darcy to najlepszy duet jaki mógł powstać. Darcy jest charyzmatyczna i ekspresyjna, a Tara inteligentna i spokojna. To połączenie sprawiło, że te dwie bohaterki były mega ciekawe i bardzo dobrze się je oglądało.

Pierwszy pocałunek Nicka i Charliego
Ta scena chyba najbardziej utkwiła w mojej głowie. Nie dość, że był to niezwykle wyczekiwany moment, to niósł za sobą nutkę tajemnicy, ponieważ nie wiedzieliśmy co dalej będzie z głównymi bohaterami. Osobiście podejrzewałam, że Nick zachowa się podobnie do Bena, jednak nie, ich pocałunek symbolizował to, że Nick nie odpuści mimo wątpliwości Charliego.

Pocałunek w deszczu
Niektórzy powiedzą, że ta scena jest typowa dla każdego romansu, tandetna, nudna, bla bla bla... Moim zdaniem była ona jedyna w swoim rodzaju, bo było w niej to coś

Nick wykrzykujący, że lubi Charliego
Osobiście się uśmiałam, ale tym samym roztopiłam, bo ta scena była tak słodka i śmieszna za razem, że wzdychałam śmiejąc się. Chyba mnie rozumiecie? Nie wmówicie mi, że tak nie było!

Kiedy Nick uderzył swojego przyjaciela
Nie sądziłam, że Nick będzie w stanie kogokolwiek uderzyć. Jednak zrobił to w obronie Charliego, co było godne podziwu.

Cormac Hyde-Corrin
Wiem, że aktorzy grający w Heartstopper dopiero zaczynają swoją przygodę z aktorstwem lub mają niewielkie doświadczenie, niemniej jednak muszę uwzględnić tę kategorię. Całościowo powiem, że aktorzy są super, jednak najgorzej z nich moim zdaniem wypadł aktor grający Harry'ego Greena. Musi się jeszcze trochę nauczyć, ale ma na to dużo czasu :).

2
Mega uroczy odcinek. Wybrałam go, ponieważ właśnie w 2 odcinku główni bohaterowie bardzo się do siebie zbliżyli.

Brak

Nick i Charlie
Myślę, że to najlepsza para, do tego główna. Przesłodcy, niewinni i kochani!! 

Imogen
Imogen od początku była tak denerwująca, że nie dało się jej znieść. Dopiero pod koniec dało się ją polubić.

Nick
Ktoś chce dołączyć do klubu kochania Nicka Nelsona?

Komentarze

Popularne posty