|K-POP| GET TO KNOW US - BTS EDITION

 

Hej, kochani!

Dzisiaj przychodzimy do was z kolejną częścią Get To Know Us, tym razem będziemy opowiadać wam o naszym ulubionym zespole - BTS. Ta siódemka niesamowicie utalentowanych chłopaków w ostatnich latach podbija cały świat, tym samym pobijając masę rekordów i szczytując na listach przebojów. Postanowiłyśmy przybliżyć wam nasze preferencje odnośnie różnych aspektów.

Zacznijmy od tego, że każda grupa k-popwa ma swój fandom. U BTS są to ARMY - Adorable Representative MC for Youth. Kolorem fandomu jest fioletowy.  BTS zadebiutowali 13 czerwca 2013 roku pod wytwórnią Big Hit Entertainment z piosenką No More Dream.

Dajcie znać czy słuchacie, bądź znacie chłopaków. A może jesteście ARMY? Jeśli tak, to koniecznie powiedzcie nam kto jest waszym ulubionym członkiem zespołu!



Kim są BTS?
 
RM 

Prawdziwe imię: Kim Nam Joon 
Data urodzenia: 12.09.1994 
Rola w zespole: Lider, główny raper 


JIN 

Prawdziwe imię: Kim Seok Jin
Data urodzenia: 04.12.1992
Rola w zespole: Twarz zespołu, wokalista wspomagający


SUGA 

Prawdziwe imię: Min Yoon Gi
Data urodzenia: 09.03.1993
Rola w zespole: Prowadzący raper 


J-HOPE 

Prawdziwe imię: Jung Ho Seok
Data urodzenia: 18.02.1994
Rola w zespole: Główny tancerz, raper wspomagający, wokalista wspomagający


JIMIN 

Prawdziwe imię: Park Ji Min
Data urodzenia: 13.10.1995
Rola w zespole: Główny tancerz, prowadzący wokalista 



Prawdziwe imię: Kim Tae Hyung
Data urodzenia: 30.12.1995
Rola w zespole: Prowadzący tancerz, wokalista wspomagający, twarz zespołu 


JUNGKOOK 

Prawdziwe imię: Jeon Jung Kook
Data urodzenia: 01.09.1997
Rola w zespole: Główny wokalista, prowadzący tancerz, raper, maknae*

*maknae - najmłodszy członek zespołu 



Jungkook
 RM


 


 

j-hope
Jimin 

















Love Yourself: Her


Map of the Soul: 7




















Zdjęcie zostało wykonane podczas występu na gali MMA z 2018 roku.


To zdjęcie pochodzi z mojego ulubionego albumu - Map Of The Soul: 7.






 







Komentarze

  1. Jestem Army. :) Kocham wszystkich chłopców, ale Hobi to mój loml <3 -A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze słyszeć, że nasz czytelnik jest po tej samej stronie co my<3
      I hobi, aaa!!! Hobi jest najsłodszy na świecie!!

      Usuń
    2. Nigdy nie sądziłam że tak cudownie można się czuć dzięki jakimś słowom. Cieszę się że mogę poznać inne Army <3

      Usuń
  2. Och, widzę, że twarz zespołu jest z mojego rocznika! Trochę zazdraszczam, że wygląda tak młodo! jestem pewnie jedyną osobą w Internetach, która nie ma obsesji na ich punkcie, ale widziałam fragmenty piosenek i na pewno jestem pod wrażeniem synchronizacji w tańcu. Nawet zapisałam kilka piosenek, które miałam sprawdzić w wolnym czasie. W obsesję się to raczej nie przerodzi, ale kto wie, może pewnego dnia się polubimy (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam mocno kciuki i zdecydowanie zachęcam cię do odsłuchania piosenek które podałyśmy u góry :D Kiedyś też tak mówiłam a teraz nie widzę świata bez kpopu

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty