PODSUMOWANIE MIESIĄCA |PAŹDZIERNIK|

Hej wszystkim!

Dziś przychodzimy do was z comiesięcznym podsumowaniem. Niestety książkowa kategoria w tym miesiącu zniknęła, gdyż żadnej z nas nie udało się przeczytać żadnej książki, jednakże to nie oznacza, że nic nie czytałyśmy! Zainteresowały nas bardziej pozycje znajdujące się na Wattpadzie, co sami możecie zobaczyć. Również ilość dram, które obejrzałyśmy w październiku jest nieco większa, z czego obie jesteśmy bardzo dumne. A czy wam w przeciwieństwie do nas udało się przeczytać jakąś książkę? Może tak jak my zaczęliście kilka nowych dram? Dajcie znać w komentarzu!






Love Scenery 

My name 

Doom at Your Service ✖ S01 E09

Strangers From Hell  S01 E04

Squid Game 

Nevertheless  ✖ S01 E09

Vincenzo ✖ S01 E01 (P) | S01 E10 (N)



My three-faced boyFriend - J_Nell_G ✖ rozdział 5/20

Zwróć mi wolność || Dramione - Susiecharlock 

Jewel of the Sea - LeeShee0 

Love Curiosity: Hades and Persephone - Jiang_Sara 
Freaking Romance - Pewienktos 

Hades and Persephone Ficlets - LeeShee0 





Britney vs Spears

Demon Slayer: Infinity Train 


Legion samobójców 

Rodzina Addamsów 

Zmierzch

 
Yoo Young-Chul: Morderca w żółtej pelerynie 

Violetta ✖ S01 E016




Haikyuu! - 1 sezon 

Fena: Pirate Princess ✖ S01 E010



Komentarze

  1. Niestety nie udało mi się niczego przeczytać w tym miesiącu. :( -A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następny miesiąc będzie pod tym kątem lepszy!!

      Usuń
  2. Ja ostatnio ksiązkowo szaleje, czytam jak głupia :D I tak sporo rzeczy ogarnęłyście! Podziwiam, że chce wam się wszystko zapisywać! Ja tak robię tylko z książkami i filmami, reszty nie kontroluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zamiast oglądania muszę w końcu zabrać się za czytanie, bo mam taki zastój czytelniczy, że aż szkoda gadać T__T. A co do zapisywania, to całe szczęście, że istnieje apka TV Time, bo inaczej sama bym się pogubiła @___@

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty